Șepci personalizate pentru creșterea vizibilității și consolidarea brandului
Primul și cel mai evident beneficiu al șepcilor personalizate îl reprezintă creșterea vizibilității brandului. Fiecare șapcă oferită angajaților, clienților sau partenerilor de afaceri, va fi expusă publicul larg. Va deveni un fel de mini-panou publicitar mobil. Peste tot pe unde vor merge cei care vor purta șapca, vor face vizibil brandul pentru un număr mare de oameni. Imprimarea logo-ului și culorilor companiei pe șepci, se asigură mesajul va ajunge la un public larg, într-un mod discret și eficient.
O șapcă personalizată cu un design unic, contribuie la crearea unei identități vizuale puternice. Asociind șapca cu paleta de culori și sigla firmei, se consolidează asocierea vizuală, iar brandul firmei va fi ușor de recunoscut. La evenimentele corporate, precum târgurile, conferințele sau team-buldingurile, șepcile sunt o alegere excelentă. Unifică aspectul echipei și creează un sentiment de apartenență față de brand. Participanții la aceste evenimente sunt expuși constant, dar subtil, brandingul companiei. Astfel, îl vor memora, iar atunci când îl vor întâlni în diferite contexte, vor fi mai predispuși să îl aleagă. Este bine să se aleagă sepci personalizate de calitate, bine realizate și modele care rezonează cu brandul și publicul țintă. Acestea vor fi mereu apreciate și vor crea o impresie pozitivă despre o companie.
O șapcă personalizată este un cadou apreciat de clienți și parteneri
Șepcile personalizate pot fi un cadou promoțional potrivit clienții interesați de serviciile oferite și partenerii tăi de afaceri. Spre deosebire de alte obiecte promoționale, șepcile sunt practice și pot fi utilizate zilnic. Ce înseamnă acest lucru pentru o companie? Că brandul va fi vizibil pentru o perioadă îndelungată de timp.
Creșterea loialității clienților și motivarea și coeziunea echipei
Atunci când se oferă clienților șepci personalizate, se creează o legătură mai strânsă cu aceștia. Deși pare a fi un articol banal, o șapcă va fi întotdeauna pe placul tuturor. Clienții vor simți că primesc ceva valoros în schimbul loialității lor. Acest lucru îi va încuraja să continue să fie fideli brandului. Șepcile personalizate vor fi și pe placul angajaților. Logo-ul companiei sau culorile brandului creează un sentiment de apartenență și coeziune în echipă. Purtarea unei șepci comune ajută la crearea unei identități vizuale unitare și consolidează spiritul de echipă.
Flexibilitate și personalizare nelimitată
Un alt avantaj al unor șepci personalizate constă în faptul că sunt flexibile. Mai precis, companiile pot alege dintr-o gamă variată de culori, modele și stiluri. Astfel, au oportunitatea de a crea articole care să reflecte cât mai precis identitatea brandului lor. În plus, pot fi adaptate diverselor campanii și evenimente. Sunt ideale atunci când se lansează un nou produs, se organizează un eveniment special sau se dorește să se ofere angajaților un element uniform. Fiind atât de flexibile, pot deveni un instrument de marketing potrivit, capabile să se adapteze diferitelor strategii și obiective.
Deși pare un accesoriu aparent simplu, șapca are un potențial imens ca instrument de marketing. Personalizată cu logo-ul, mesajul sau culorile brandului, astfel de șepci personalizate devin un fel de mini-panou publicitar purtate de clienți și angajați. Aceștia vor promova brandul pe oriunde vor merge. Pentru că sunt foarte utile, indiferent de anotimp, vor fi purtate peste tot. Așadar, integrarea șepcilor într-o strategie de branding, duce la o recunoaștere mai rapidă și mai amplă a brandului, contribuind pe termen lung la succesul companiei.